Пазаруване

Връщане

Поръчката ти пристигна, но не ти харесва? Нещо не е наред? Не се притеснявай, тези неща се случват. Имаш 30 дни, за да върнеш стоката, а ние ще ти върнем парите. Пратките поръчани от 1 декември могат да бъдат заменени или върнати до 15 януари.

Условия за връщане

  1. Поставете неизползваната стока в оригиналната й кутия заедно с копие от фактурата и стикерите (ако са включени).
  2. Опаковайте стоката, така че да не се повреди тя или кутията. За тази цел са най-подходящи фолио, хартия, пластмасова торба или по-голяма кутия.
  3. лиентът подава заявка за рекламация, изпращайки обратно стоката заедно с попълнен формуляр и копие от документ за покупка на стока (фактура) на адрес: 

     

    Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman (ID 2025) Footshop
    бул. Липник 106
    Русе 7000
    България

    Важно съобщение
    • Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена.Aдресът ни във Русе е само депо от което пратката трябва да стигне до склада ни в Прага. Там колегите могат да я проверят и да изпратят новата ви поръчка или да върнат сумата. Този процес може да отнеме към 2 седмици от изпращането. Ако в този срок не получите имейл от нас, моля напишете ни номера за проследяване на върната пратка и може да я проследим.Ако искате, можете да ни напишете на info@footshop.bg, че пращате стоката обратно.
    • Моля, не носете стоките лично до склада ни.
    • Препоръчваме да изпратите стоката с препоръчана поща и да застраховате стойността
  4. Сумата възстановяваме в рамките на 14 дни (ако бъде платена с наложен платеж или банков превод). С плащания с карта, възстановяването се извършва в същия ден, в който получиме поръчката.

Условията за връщане/замяна

  • Стоката трябва да бъде върната до 30 дни от датата на получаването.
  • Стоката трябва да бъде неносена и в състояние да бъде отново продавана.
  • Стоката трябва да бъде опакована в оригиналната и кутия, която да е неповредена (напр. от лепенка).
  • Стоката не трябва да бъде по никакъв начин повредена или увредена от Ваша страна.
Нашият съвет

Препоръчваме Ви да застраховате пакета на цената на стоката в пощата или при доставчика. Ако пакетът бъде изгубен или повреден по време на доставката, ще можете да получите парите си обратно от пощата или дадената фирма за доставки.

Имате ли някакви въпроси?

Тук сме за вас.