Поръчката ти пристигна, но не ти харесва? Не отговаря или има нещо дефектно? Можеш да я върнеш. Просто следвай стъпките по-долу:
Условия за рекламация
Първо прочетете следните условия за рекламация, в които ще намерите всички права и задължения на продавача и на купувача.
Изчистете стоката, която искате да рекламирате.
Опаковайте чистата стока по начин, който да я предпази от повече щети. Най-подходяща за случая е кутия (не е задължително да бъде оригиналната кутия). Към обувките добавете попълнен формуляр за рекламация, който можете да свалите ТУК:
Inout/Pactic/Frogman (ID 28356P) ЗПЗ, бул. 3-ти март 44 7000 Русе България
Важно съобщение
Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена (посочения адрес за връщане е само депо и няма да бъде приета ако я изпратите за наша сметка). Aдресът ни в Русе е само депо от което пратката трябва да стигне до склада ни в Прага. Там колегите могат да я проверят и да върнат сумата. Връщането (пътуването) може да отнеме към 14 работни дни, след които имаме до 5 работни дни да процедираме с връщането на сумата. Ако в този срок не получите имейл от нас, моля изпратете ни номера на поръчката си и номера на товарителницата от куриера и може да я проследим.
Препоръчваме ти да изпратиш стоката с Еконт или Спиди и да запазиш бележката от куриера.
Веднага щом получим рекламираната стока, ще Ви информираме чрез имейл. В този момент започва да тече срокът от 30 дни, в който трябва да разгледаме и преценим основанията на Вашата рекламация. В този период ще ви информираме за всички важни детайли, свързани с Вашата рекламация, чрез имейл или по телефона.
Условия за връщане
Рекламацията трябва да бъде обявена без излишно отлагане веднага при откриването на дефект. Отлагането може да доведе до задълбочаване на дефекта и допълнително влошаване на стоката, което може да бъде причина за отхвърлянето на рекламацията.
Гаранционният срок за стоките е 24 месеца и започва да тече от датата на получаването на стоката.
Гаранционният срок не отговаря на този на трайността на стоките, т.е. периодът, през който, при правилно използване и грижа, стоките могат да издържат, ако се използват по предназначение и с подходяща за целта им интензивност.
Ако, след като получи стоката, купувачът установи, че стоката не е в съответствие с поръчаната или ако стоката има дефект, той трябва незабавно да уведоми продавача по електронна поща или по телефона в рамките на 5 дни от получаването на стоката.
Ако закупената стока има дефект, купувачът има право да рекламира този продукт.
Под "дефект" <strong>се има предвид промяна</strong> в свойствата на стоката, причинена от използването на неподходящ материал или материал с лошо качество, неспазване на производствената технология или неподходящо решение в процеса на конструкция.
Под "дефект" <strong>не се има предвид промяна</strong> в свойствата на стоката, произтичаща от износване, злоупотреба, неадекватна или неправилна поддръжка, поради естествени промени в материалите, от които се произвеждат стоките, или щети от страна на потребителя или трето лице, или друга неправилна намеса.
Рекламацията се счита за правилно извършена, ако рекламираната стока е цяла и не нарушава общите хигиенни условия. Клиентът е длъжен да предаде рекламираните стоки изцяло чисти. Фирмата Footshop a.s., която управлява онлайн магазина www.footshop.bg/bg, има право да откаже приемането на стоките, които не отговарят на горепосочените общи хигиенни условия.
Рекламацията (включително и премахването на дефектите) ще бъде приключена без излишно отлагане, не по-късно от 30 дни от датата на рекламирането. Отговорен служител може, в обосновани случаи, да удължи този срок.
Клиентът подава заявка за рекламация, изпращайки обратно стоката заедно с попълнен формуляр и копие от документ за покупка на стока (фактура) на адрес:Inout/Pactic/Frogman (ID 28356P) ЗПЗ, бул. 3-ти март 44 7000 Русе България