Пазаруване

Рекламация

Поръчката ти пристигна, но не ти харесва? Не отговаря или има нещо дефектно? Можеш да я върнеш за замяна или рекламация. Просто следвай стъпките по-долу:

Условия за рекламация

  1. Първо прочетете следните уловия за рекламация, в които ще намерите всички права и задължения на продавача и на купувача. Изчистете стоката, която искате да рекламирате.
  2. Опаковайте чистата стока по начин, който да я предпази от повече щети. Най-подходяща за случая е кутия (не е задължително да бъде оригиналната кутия). Към обувките добавете копие на фактурата и попълнен формуляр за рекламация, който можете да свалите ТУК: https://www.footshop.cz/cs/img/cms/reklamace_BG.pdf?_ga=2.146318198.354477080.1592230278-202261405.1552919899

    Формуляр за Рекламация

  3. Изпратете опакованата стока в нашия склад на адрес:
    Frogman s.r.o. / ID 2025 Footshop
    - Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman (ID 2025) Footshop
    бул. Липник 106,
    Русе 7000,
    България
    042 918 002

    Важно съобщение
    • Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена.Aдресът ни във Русе е само депо от което пратката трябва да стигне до склада ни в Прага. Там колегите могат да я проверят и да изпратят новата ви поръчка или да върнат сумата. Този процес може да отнеме към 2 седмици от изпращането. Ако в този срок не получите имейл от нас, моля напишете ни номера за проследяване на върната пратка и може да я проследим.Ако искате, можете да ни напишете на info@footshop.bg, че пращате стоката обратно.
    • Препоръчваме да изпратите стоката с препоръчана поща и да застраховате стойността
  4. Веднага щом получим рекламираната стока, ще Ви информираме чрез имейл. В този момент започва да тече срокът от 30 дни, в който трябва да разгледаме и преценим основанията на Вашата рекламация. В този период ще ви информираме за всички важни детайли, свързани с Вашата рекламация, чрез имейл или по телефона.

Условията за връщане и замяна

  1. Рекламацията трябва да бъде обявена без излишно отлагане веднага при откриването на дефект. Възможното отлагане може да доведе до задълбочаване на дефекта и допълнително влошаване на стоката, което може да бъде причина за отхвърлянето на рекламацията.
  2. Гаранционният срок за стоките е 24 месеца и започва да тече от датата на получаване на стоката.
  3. Гаранционният срок не отговаря на този на трайността на стоките, т.е. периодът, през който, при правилно използване и грижа (включиваща поддръжка), стоките могат да издържат, ако се използват по предназначение и с подходяща за целта им интензивност.
  4. Ако, след като получи стоката, купувачът установи, че стоката не е в съответствие с поръчаната, или ако стоката има дефект, той трябва незабавно да уведоми продавача по електронна поща или по телефона в рамките на 5 дни от получаването на стоката.
  5. Ако закупената стока има дефект, купувачът има право да рекламира този продукт.
  6. Под "дефект" се има предвид промяна в свойствата на стоката, причинена от използването на неподходящ материал или материал с лошо качество, неспазване на производствената технология или неподходящо решение в процеса на конструкция.
  7. Под "дефект" не се има предвид промяна в свойствата на стоката, произтичаща от износване, злоупотреба, неадекватна или неправилна поддръжка, поради естествени промени в материалите, от които се произвеждат стоките, или щети от страна на потребителя или трето лице, или друга неправилна намеса.
  8. Рекламацията се счита за правилно извършена, ако рекламираната стока е цяла и не нарушава общите хигиенни условия. Клиентът е длъжен да предаде рекламираните стоки изцяло чисти. Фирмата Footshop s.r.o., която управлява онлайн магазина www.footshop.bg, има право да откаже приемането на стоките, които не отговарят на горепосочените общи хигиенни условия.
  9. Рекламацията (включително и премахването на дефектите) ще бъде приключена без излишно отлагане, не по-късно от 30 дни от датата на рекламирането. Отговорен служител може, в обосновани случаи, да удължи този срок.
  10. Клиентът подава заявка за рекламация, изпращайки обратно стоката заедно с попълнен формуляр и копие от документ за покупка на стока (фактура) на адрес:
    Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman (ID 2025) Footshop
    бул. Липник 106
    Русе 7000
    България

Имате ли някакви въпроси?

Тук сме за вас.