Vans Vault

Марката Vans не е нужно да ти я представяме. Историята за това как братята Van Doren основават фабриката, известна от модела Vans Authentic през 1966 г. и постепенно добавя модели като Vans Old Skool и Vans SK8-Hi, вече е позната навсякъде. Но има история, която не е толкова известна, тъй като датира от 2003 г., което е не толкова отдавна, като се има предвид историята на стрийт облеклото. През 2003 г. е създаден клон на компанията Vans, наречена „Vans by Vault“. Въпреки че Vans никога не е имал стремеж да стане голям играч в света на високата мода, това се случи и компанията излезе с идеята да комбинира качество и премия с емблематични бестселъри по целия свят. Погледнете Nike и неговата NikeLab или adidas и неговия Adidas Consortium. Обратно към Vans Vault. Цялата идея се основаваше и на свързването на модни дизайнери, различни художници и класически силуети. Ето защо първото сътрудничество и едновременно първото пускане на продукти от тази продуктова линия беше сътрудничеството с дизайнерите Luella Bartley и Rebecca Taylor. Оттогава Vans VLT кредитира много други колаборации, например с марката Kenzo, Marc Jobs, но също и със Stüssy или The North Face.В допълнение към колаборациите, Vans Vault е платформа за съживяване на остaрели стилове точно преди тяхната годишнина. Благодарение на него се прераждат силуети, като Style 36 (предшественикът на Old Skool), Prison Issue, Half Cab и Full Cab. Можете да очаквате много висококачествени, първокласни материали за всички маратонки и дрехи, попадащи под тази линия, както и за дрехи от по-тежък материал. Необходимо е също така да се знае, че дизайнерът Taka Hayashi, който преди е бил графичен дизайнер на марката Stüssy, работи по тази серия от 2008 г. Сезонните колекции на Hayashi се превърнаха в ДНК на Vault и му помогнаха ясно да се разграничи от останалата част от офертата на Vans. Подходът на Hayashi беше да създаде висококачествен продукт, който се основава на стълбовете на Vans - скейтборд и сърф. В допълнение към модели като Sk8-Hi или Slip-On, Taka също представи в своите колекции по-официални обувки, отколкото просто маратонки.Въпреки че Vans Vault не е голямо подразделение и не носи на компанията толкова големи печалби, колкото редовните колекции на Vans, неговото положително въздействие върху културата на маратонките не може да бъде отречено. Vault е проектиран да успее почти без маркетинг. Целта му не беше да спечели нови фенове, а да запази лоялността на тези, които знаят какво прави Vans. Ето защо Vault внимателно избира своите дистрибутори и Footshop се гордее, че е един от тях.

Покажи всички