Размерът не отговаря? Не се притеснявай, можеш да създадеш нова поръчка, за да резервираш размера си и да изпратиш старата обратно с попълнен формуляр за връщане и новия номер на поръчката. Не е нужно да плащаш за новата поръчка, просто избери плащане с наложен платеж и че е за замяна. Пратките поръчани от 1 декември могат да бъдат заменени или върнати до 15 януари.
Процедура за замяна
Поставете неизползваната стока в оригиналната й кутия заедно с копие от фактурата и стикерите (ако са включени).
Опаковайте стоката, така че да не се повреди тя или кутията. За тази цел са най-подходящи фолио, хартия, пластмасова торба или по-голяма кутия. (моля, не облепяйте оригиналната кутия на обувките с лепенка, защото ще загуби стойността си !!!)
Клиентът подава заявка за рекламация, изпращайки обратно стоката заедно с попълнен формуляр и копие от документ за покупка на стока (фактура) на адрес:
Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman (ID 2025) Footshop бул. Липник 106 Русе 7000 България
Важно съобщение
Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена.Aдресът ни във Русе е само депо от което пратката трябва да стигне до склада ни в Прага. Там колегите могат да я проверят и да изпратят новата ви поръчка или да върнат сумата. Този процес може да отнеме към 2 седмици от изпращането. Ако в този срок не получите имейл от нас, моля напишете ни номера за проследяване на върната пратка и може да я проследим.Ако искате, можете да ни напишете на info@footshop.bg, че пращате стоката обратно.
Моля, не носете стоките лично до склада ни.
Препоръчваме да изпратите стоката с препоръчана поща и да застраховате стойността
За да резервирате нов продукт за замяна: ако търсеният размер е наличен, просто направете нова поръчка в сайта ни и въведете номера на първоначалната си поръчка в секцията - БЕЛЕЖКА.*ВАЖНО* - не забравяйте да добавите бележката, системата иначе няма как да разбере, че правите замяна и новата поръчка ще бъде изпратена с наложен платеж. Изберете да платите новата поръчка с наложен платеж. Когато получим стоката обратно, ще коригираме цената на новата ви поръчка и ще я изпратим безплатно към вас.
Процедура при замяна
Периодът за връщане от 30 дни започва в деня, в който получите стоката. Моля спазвайте срока за връщане.
Стоката трябва да бъде неносена и в състояние да бъде отново продавана.
Стоката трябва да бъде опакована в оригиналната и кутия, която да е неповредена (напр. от лепенка).
Стоката не трябва да бъде по никакъв начин повредена или увредена от Ваша страна.
Нашият съвет
Препоръчваме Ви да застраховате пакета на цената на стоката в пощата или при доставчика. Ако пакетът бъде изгубен или повреден по време на доставката, ще можете да получите парите си обратно от пощата или дадената фирма за доставки.