Пазаруване

Замяна

Размерът не отговаря? Не се притеснявай, можеш да създадеш нова поръчка, за да резервираш размера си и да изпратиш старата обратно с попълнен формуляр за връщане и новия номер на поръчката. Не е нужно да плащаш за новата поръчка, просто избери плащане с наложен платеж и че е за замяна.

Процедура за замяна

  1. Поставете неизползваната стока в оригиналната й кутия заедно с копие от фактурата и стикерите (ако са включени).
  2. Опаковайте стоката, така че да не се повреди тя или кутията. За тази цел са най-подходящи фолио, хартия, пластмасова торба или по-голяма кутия. (моля, не облепяйте оригиналната кутия на обувките с лепенка, защото ще загуби стойността си !!!)
  3. Клиентът подава заявка за рекламация, изпращайки обратно стоката заедно с попълнен формуляр и копие от документ за покупка на стока (фактура) на адрес: 

     

    Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman (ID 2025) Footshop
    бул. Липник 106
    Русе 7000
    България

    Важно съобщение
    • Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена.Aдресът ни във Видин е само депо от което пратката трябва да стигне до склада ни в Прага. Там колегите могат да я проверят и да изпратят новата ви поръчка или да върнат сумата. Този процес може да отнеме към 2 седмици от изпращането. Ако в този срок не получите имейл от нас, моля напишете ни номера за проследяване на върната пратка и може да я проследим.Ако искате, можете да ни напишете на info@footshop.bg, че пращате стоката обратно.
    • Моля, не носете стоките лично до склада ни.
    • Препоръчваме да изпратите стоката с препоръчана поща и да застраховате стойността
  4. За да резервирате нов продукт за замяна: ако търсеният размер е наличен, просто направете нова поръчка в сайта ни и въведете номера на първоначалната си поръчка в секцията - БЕЛЕЖКА.*ВАЖНО* - не забравяйте да добавите бележката, системата иначе няма как да разбере, че правите замяна и новата поръчка ще бъде изпратена с наложен платеж. Изберете да платите новата поръчка с наложен платеж. Когато получим стоката обратно, ще коригираме цената на новата ви поръчка и ще я изпратим безплатно към вас.

Процедура при замяна

  • Периодът за връщане от 30 дни започва в деня, в който получите стоката. Моля спазвайте срока за връщане.
  • Стоката трябва да бъде неносена и в състояние да бъде отново продавана.
  • Стоката трябва да бъде опакована в оригиналната и кутия, която да е неповредена (напр. от лепенка).
  • Стоката не трябва да бъде по никакъв начин повредена или увредена от Ваша страна.
Нашият съвет

Препоръчваме Ви да застраховате пакета на цената на стоката в пощата или при доставчика. Ако пакетът бъде изгубен или повреден по време на доставката, ще можете да получите парите си обратно от пощата или дадената фирма за доставки.

Имате ли някакви въпроси?

Тук сме за вас.