Bulgaria

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Ако изберете грешен размер, ще се радваме да заменим стоката.

КАК ДА ПРОЦЕДИРАМ ПРИ ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА НА ПРОДУКТИ?

При връщане/замяна до 30 дена:

1) Поставете неизползваната стока в оригиналната и кутия заедно с копие от фактурата и стикерите (ако са включени).


2) Опаковайте стоката, така че да не се повреди тя или кутията. За тази цел са най-подходящи фолио, хартия, пластмасова торба или по-голяма кутия. (моля, не облепяйте оригиналната кутия на обувките с лепенка, защото ще загуби стойността си!!!)


3) Изпратете опакованата стока в нашия склад на адрес:

Footshop - Frogman
Speedy JSC
Sofia City Logistics Park
ул. Абагар, номер 22
1138 София
България

Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена. (Препоръчваме Ви да изпратите стоката с препоръчана поща и да застраховате стойността и)

4)Ако искате, можете да ни напишете на info@footshop.bg, че пращате стоката обратно. В имейла, моля въведете номера на поръчката и в случай, че искате да заменим стоката за нова, напишете и желания от Вас номер.

След като получим обувките, ние ще прегледаме стоката и ще Ви информираме за очаквания срок на замяна чрез имейл.


Времето за замяна на стоките зависи от тяхното наличие в склада ни. Ако имаме необходимия размер, изпращаме обувките незабавно. Ако стоката в онлайн магазина на Footshop е достъпна за изпращане "от 7 до 10 дена", замяната обикновено отнема в рамките на 7-10 дни. Подробна информация ще Ви изпратим по имейл.


КАКВИ СА УСЛОВИЯТА, ЗА ДА БЪДЕ СТОКАТА ЗАМЕНЕНА ИЛИ ВЪРНАТА?

1) Стоката трябва да бъде върната до 30 дена от получаване.

2) Стоката трябва да бъде неносена и в състояние да бъде отново продавана.

3) Стоката трябва да бъде опакована в оригиналната и кутия, която да е неповредена (напр. от лепенка).

4) Стоката не трябва да бъде по никакъв начин повредена или увредена от Ваша страна.

Препоръчваме Ви да застраховате пакета на цената на стоката в пощата или при доставчика. Ако пакетът бъде изгубен или повреден по време на доставката, ще можете да получите парите си обратно от пощата или дадената фирма за доставки.

КАК ДА РЕКЛАМИРАМ ПРОДУКТИ?

Първо прочетете следните уловия за рекламация, в които ще намерите всички права и задължения на продавача и на купувача.

УСЛОВИЯ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ

1. Рекламацията трябва да бъде обявена без излишно отлагане веднага при откриването на дефект. Възможното отлагане може да доведе до задълбочаване на дефекта и допълнително влошаване на стоката, което може да бъде причина за отхвърлянето на рекламацията.

2. Гаранционният срок за стоките е 24 месеца и започва да тече от датата на получаване на стоката.

3. Гаранционният срок не отговаря на този на трайността на стоките, т.е. периодът, през който, при правилно използване и грижа (включиваща поддръжка), стоките могат да издържат, ако се използват по предназначение и с подходяща за целта им интензивност.

4. Ако, след като получи стоката, купувачът установи, че стоката не е в съответствие с поръчаната, или ако стоката има дефект, той трябва незабавно да уведоми продавача по електронна поща или по телефона в рамките на 5 дни от получаването на стоката.

5. Ако закупената стока има дефект, купувачът има право да рекламира този продукт.

6. Под "дефект" се има предвид промяна в свойствата на стоката, причинена от използването на неподходящ материал или материал с лошо качество, неспазване на производствената технология или неподходящо решение в процеса на конструкция.

7. Под "дефект" не се има предвид промяна в свойствата на стоката, произтичаща от износване, злоупотреба, неадекватна или неправилна поддръжка, поради естествени промени в материалите, от които се произвеждат стоките, или щети от страна на потребителя или трето лице, или друга неправилна намеса. 

8. Рекламацията се счита за правилно извършена, ако рекламираната стока е цяла и не нарушава общите хигиенни условия. Клиентът е длъжен да предаде рекламираните стоки изцяло чисти. Фирмата Footshop s.r.o., която управлява онлайн магазина www.footshop.bg, има право да откаже приемането на стоките, които не отговарят на горепосочените общи хигиенни условия.

9. Рекламацията (включително и премахването на дефектите) ще бъде приключена без излишно отлагане, не по-късно от 30 дни от датата на рекламирането. Отговорен служител може, в обосновани случаи, да удължи този срок.

10. Клиентът подава заявка за рекламация, изпращайки обратно стоката заедно с попълнен формуляр и копие от документ за покупка на стока (фактура) на адрес: 

Footshop - Frogman
Speedy JSC
Sofia City Logistics Park
ул. Абагар, номер 22
1138 София
България

ПРОЦЕДУРА НА РЕКЛАМАЦИЯ:

1) Изчистете стоката, която искате да рекламирате (виж чл.8 от условията за рекламация). 

2) Опаковайте чистата стока по начин, който да я предпази от повече щети. Най-подходяща за случая е кутия (не е задължително да бъде оригиналната кутия). Към обувките добавете копие на фактурата и попълнен формуляр за рекламация, който можете да свалите ТУК.

3) Изпратете стоката, която рекламирате, на адрес:

Footshop - Frogman
Speedy JSC
Sofia City Logistics Park
ул. Абагар, номер 22
1138 София
България

(Препоръчваме Ви да застраховате пакета на цената на стоката във пощата или при доставчика). Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена! 

Веднага щом получим рекламираната стока, ще Ви информираме чрез имейл. В този момент започва да тече срокът от 30 дена, в който трябва да разгледаме и преценим основанията на Вашата рекламация. В този период ще ви информираме за всички важни детайли, свързани с Вашата  рекламация, чрез имейл или по телефона.

ПОЛОВИН МИЛИОН ДУШИ НЕ МОЖЕ ДА ГРЕШАТ

Присъединете се към тях за най-новите модели, giveaways и новини от света на кецовете