ВРЪЩАНЕ

КАК ДА ПРОЦЕДИРАМ ПРИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ?

При връщане до 30 дни:

1) Поставете неизползваната стока в оригиналната й кутия заедно със листа за връщане.


2) Опаковайте стоката, така че да не се повреди тя или кутията. За тази цел са най-подходящи фолио, хартия, пластмасова торба или по-голяма кутия.

(моля, не облепяйте оригиналната кутия на с лепенка, защото ще загуби стойността си !!!)


3) Изпратете пратката със куриерска фирма до адрес:

Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman (ID 2025) Footshop
бул. Липник 106
Русе 7000
България

Понеже адресът е само депо и няма кой да я приеме за наша сметка, връщането е за ваша сметка (препоръчваме  и да застраховате пратката). 

                                                                         *ВАЖНО*
Aдресът ни в Русе е само депо от където пратката трябва да стигне до склада ни в Прага. Там колегите могат да я проверят и  да върнат сумата.
Този процес може да отнеме към 2 седмици от изпращането.
Ако в този срок не получите имейл от нас, моля напишете ни номера за проследяване на върната пратка от куриера, както и номера на вашата поръчка и може да я проследим.

4)Ако искате, можете да ни напишете на [email protected], че пращате стоката обратно.

След получаването на пратката в централата ни в Прага, ще Ви уведомим по имейла за очаквания срок за възстановяването на сумата. 


КАКВИ СА УСЛОВИЯТА ЗА ВРЪЩАНЕ?

1) Стоката трябва да бъде върната до 30 дни от получаването.

2) Стоката трябва да бъде неносена и в състояние да бъде отново продавана.

3) Стоката трябва да бъде опакована в оригиналната и кутия, която да е неповредена (напр. от лепенка).

4) Стоката не трябва да бъде по никакъв начин повредена или увредена от Ваша страна.

Препоръчваме Ви да застраховате пакета на цената на стоката при доставчика. Ако пакетът бъде изгубен или повреден по време на доставката, ще можете да получите парите си обратно от пощата или дадената фирма за доставки.

КАК ДА РЕКЛАМИРАМ ПРОДУКТА?

Първо прочетете следните условията за рекламация, в които ще намерите всички права и задължения на продавача и на купувача.

УСЛОВИЯ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ

1. Рекламацията трябва да бъде обявена без излишно отлагане веднага при откриването на дефект. Възможното отлагане може да доведе до задълбочаване на дефекта и допълнително влошаване на стоката, което може да бъде причина за отхвърлянето на рекламацията.

2. Гаранционният срок за стоките е 24 месеца и започва да тече от датата на получаване на стоката.

3. Гаранционният срок не отговаря на този на трайността на стоките, т.е. периодът, през който, при правилно използване и грижа (включваща поддръжка), стоките могат да издържат, ако се използват по предназначение и с подходяща за целта им интензивност.

4. Ако, след като получи стоката, купувачът установи, че стоката не е в съответствие с поръчаната, или ако стоката има дефект, той трябва незабавно да уведоми продавача по електронна поща или по телефона в рамките на 5 дни от получаването на стоката.

5. Ако закупената стока има дефект, купувачът има право да рекламира този продукт.

6. Под "дефект" се има предвид промяна в свойствата на стоката, причинена от използването на неподходящ материал или материал с лошо качество, неспазване на производствената технология или неподходящо решение в процеса на конструкция.

7. Под "дефект" не се има предвид промяна в свойствата на стоката, произтичаща от износване, злоупотреба, неадекватна или неправилна поддръжка, поради естествени промени в материалите, от които се произвеждат стоките, или щети от страна на потребителя или трето лице, или друга неправилна намеса. 

8. Рекламацията се счита за правилно извършена, ако рекламираната стока е цяла и не нарушава общите хигиенни условия. Клиентът е длъжен да предаде рекламираните стоки изцяло чисти. Фирмата Footshop s.r.o., която управлява онлайн магазина www.footshop.bg, има право да откаже приемането на стоките, които не отговарят на горепосочените общи хигиенни условия.

9. Рекламацията ще бъде приключена без излишно отлагане, не по-късно от 30 дни от датата на рекламирането. Отговорен служител може, в обосновани случаи, да удължи този срок.

10. Клиентът подава заявка за рекламация, изпращайки обратно стоката заедно с попълнен формуляр за рекламация и копие от документ за покупка на стока (фактура) на адрес: 

Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman (ID 2025) Footshop
бул. Липник 106
Русе 7000
България

ПРОЦЕДУРА НА РЕКЛАМАЦИЯ:

1) Изчистете стоката, която искате да рекламирате (виж чл.8 от условията за рекламация). 

2) Опаковайте чистата стока по начин, който да я предпази от повече щети. Най-подходяща за случая е кутия (не е задължително да бъде оригиналната кутия). Към обувките добавете копие на фактурата и попълнен формуляр за рекламация, който можете да свалите ТУК.

3) Изпратете стоката, която рекламирате, на адрес:

Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman (ID 2025) Footshop
бул. Липник 106
Русе 7000
България

(Препоръчваме да застраховате пакета на цената на стоката във пощата или при доставчика). Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена (адресът е само депо и връщането е за ваша сметка)! 

Веднага щом получим рекламираната стока, ще Ви информираме чрез имейл. В този момент започва да тече срокът от 30 дена, в който трябва да разгледаме и преценим основанията на Вашата рекламация. В този период ще ви информираме за всички важни детайли, свързани с Вашата  рекламация, чрез имейл или по телефона.